fan fan fan!

varför anmälde jag mig inte till koreogafitävlingen nu i december? :( känenr så för att göra en koreografi till en avril lavigne låt som jag alltid velat koreografera till och nu skulle du bli supersnyggt! får bli till projektet tror jag :) solo eller duet skare vara. fyfaaaan va vackert de skulle bli!

aja, man kan alltid vara efterklok :)



såg nyss att sista anmälningsdag är på fredag! :S shiiiet ska jag anmäla mig? kostar typ bara 100kr men de är den 7/12 och de är alldeles för tidigt, eftersom jag inte börjat med någon koreografi än, okej jag skulle hinna men de skulle bli så stressigt + att jag har massa prov :( men nästa tävling då är jag garanterat med! :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback