fan vilken liten stad!

gävle är då bra litet, eller bra mkt incest, haha. närå. men ikv har varit ganska sugig, grejer blev snodda, det var pisskallt ute och festen sög, men en del trevligt folk! :) de roligaste var nog att sociala efteråt på donken innan man skulle hem och nanna, vilket jag snart ska efter att ha värmt mig med en kopp te :)

lite lustigt hur typ alla jag känner samtidigt känner mike på nå sett utan att jag vetat om de! som ludde, dom spelade tydligen i samma kortpinnebandy lag :P hur liten är stan egentligen? :D


mike du är undebarast <3



kommentarer
Postat av: Mike

eller är de så att jag känner hela stan;D haha puss

2008-11-01 @ 13:48:13
URL: http://mre.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback