hur kär får man bli?

jadu, nu har mike precis åkt hem. :( alltid lika tråkigt! oh jag har precis tvättat fädigt, mkt mkt skönt ! och nu såg jag att mina nya sängkläder inte var sådär missfärgade så nu är jag hyperglad! :) ska byta dom så fort jag orkat stryka dom :/ tar ju alltid 98573745 år... känns som världens fredag, då jag ska ska spendera min kväll med att blogga, stryka, hänga upp tvätten och sen sova. herregud vilken spännande lördag jessica har idag! men livet kan inte alltid vara roligt ;)
nu längtar jag bara tills imornkväll så mike kommer igen (A) haha. så supertöntig är jag, men de skiter jag i ska du veta ;) sådeså!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback