Individuellt val :)

Nu har jag Engelska C med treorna :) ganska soft lektion idag. började med en power point om hur man skriver en essay, som jag skulle behövt nu när jag sitter i datasalen på 400 med några andra :) vi har grupper med speking test så nu äre plugg med essay och flo-joe tills 15:40 då min grupp är :) vi ska sluta 16:40 så blir nog en vända på stan, eftersom jag ska möta upp mike mellan 17:00-17:20 =)

varit en vanlig dag idag annars. svenska lektion, lunch och sen dans. Senare blire mer plugg för imorgon äre historia prov som jag kommer köra på känner jag^^ så ikv ska mike få lära sig allt om svensk medeltid och gustav vasa :) grattis!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback