invigning av ..

idag vare invigning av min nya höst/vinter jacka! :) även mitt favorithårband, som jag fick mkt komplimanger för! tack till alla er. nu ska jag alldeles strax ta kort på allting jag köpte idag :) köpte ett svart och ett vitt baslinne från JC, två för 199kr och sen när jag kommer hem har mamma köpt ett svart linne från gina tricot och en mörkröd cardigan från gina tricot också. så nu har jag lite mer i garderoben iaf, men nu ska man ju leva på 300kr i en månad igen då! när fan ska man komma ikapp?


Jacka, Ellos 499kr
Hårband, Bik Bok 69.50kr
Jeans, Diesel 1199kr
Skor, Din Sko 349kr
Benvärmare, Gina Tricot 79kr

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback