morgonen efter..

ja idag äre morgonen efter, och jag mår prima. :) förutom att jag är cp trött då :P men de får man väl ta. kändes superskönt att komma hem och må bra igår och må bra idag :D nyktert för alltid säger jag! ´xD eller inte alltid, men ofta för de är så jävla skönt att bara kunna lägga sig och sova skönt när man kommer hem :)

nu ska jag alldeles strax lyfta min rumpa ur sängen och käka lite frukost och läsa populärmusik från Vittula medans, multi-tasking vettu :) har också ladddat ner lite ny musik så jag har lite nytt på ipoden tills man ska åka buss ikv :)


bjuder på snyggingebilden från igår :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback