my favourite mistakes!

ja nu slutade jag nyss engelskan, som börjar bli roligare faktiskt :) går många sköna brudar där som är supertrevliga! och alla kommer vi från olika linjer/inriktningar. aja, nu sitter jag iaf i biblioteket, eftersom jag ska med mike och han har inte slutat än, är i studion på musiken och han vill garanterat inte gå därifrån ;) haha.

nu ska jag lyssna på låtarna från Center stage, så jävla bra! Dom tre jag har i min uppvärmning, som även är mina favoriter, är We're dancin - P.Y.T, If I was the one - Ruff Endz och Higher ground - Red hot chilipeppers :)

medans jag lyssnar på dom ska jag försöka klämma in några blogginlägg och skriva min my favourite mistakes lista till engelskan, ska in om en vecka men jag kan ju göra e nu när jag är hää. ska även fixa min filmreview som jag inte lyckas bli nöjd med :/ några förslag på hur man kan göra den bättre? jag har svårt att få plats med allt på bara 250 ord ....

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback