noll pepp som vanligt ..

jadu jag vet inte när jag kommer ur den här hata dansen i skolan grejen, hade  t o m världens konstigaste dröm om de! alla dansarna blev sura och hanna fick damp och herregud de var en cp dröm^^ och mitt i allt var jag ute vid mike, men inte hos han utan bara där ute i bushen och jaaa herregud de var inte trevligt :P jag har haft mkt konstiga drömmar nu för tin! som den med ídol-robin, mike och alla mina tjejkompisar. låter härligt, men de vare inte! haha.

nu ska jag snart iväg till dansen och dansa :) sen stress till engelska C och sen möta upp mike på bussen hem, så du kan nog förtstå att jag bara vill att tiden ska gå fort just nu!

ikv har jag tvätttid mellan 21-23, men jag och mamma norpade lite tid igår så fick rent de mesta, men med min budget äre tunt i garderoben atm....

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback