nu är jag så jävla less...

tack och lov för mina pinglor. de är allt jag säger. fikade med Vanessa och Matilda idag , vet att min budget inte klarar de men jag lovar att jag tog de billigaste och drack vatten ;) så tattarfika, men fika never the less:)

På lördag ska jag och matilda först på HSM3 och sen ska vanessa och vi åka hem till matilda och ha tjejkväll! de ska bli så sjuuukt kul, och MKT MKT välbehövligt! finns de något bättre än tjejkväll med bästa tjejkompisarna? nääe de finns nog inte de! :)

någon mer än jag som blir jätteless på saker som ställs in i sista minuten?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback