oj vilken lördag! haha

jadu, idag så har de hänt mkt men inte så mkt spännande kanske, men eftersom du läser de här ska du få veta ändå lite kortfattat :) vaknade brevid världens underbaraste person <3 sen så skulle han iväg så jag kollade på film och ringde sen farmor. Så åkte jag dit och var där till nu :) spelade kort och möös. gick till ica maxi gjorde vi också, kollade på julpynt och så försökte hon få mig att skaffa jättefula skor ^^ haha. never :D vi var borta i 2 timmar så farfar satt hemma och undrade var sjutton vi tagit vägen (A)

nu så ska jag ta och försöka ta mig igenom några kapitel på the pelican brief och sen läsa igenom historian lite fort. Imorgon blire pluggdag :( ville gå och kolla på mikes innebandy match men de fick man ju inte nu heller. någon gång! då ska jag fan se, om jag så ska tvinga mig till de! haha. :)


mitt sällskap för kvällen^^

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback