Perspektiv på historia...

ja nu sitter jag här, innan matilda kommer lite senare tror jag, och pluggar historia :) tittade mig för i kalendern nu och såg att alla instuderingsfrågorna till historia provet ska vara klara imorn. men nu har jag gjort lite mer än hälften och jag känner att jag måste plugga biologi ist! :/ hur faaan ska jag hinna? ska sätta mig i bibblan imorn under min håltimme och tvinga mig att plugga biologi tror jag. och sen fortsätta hemma tills mike kommer på kvällen :) sen igen innan mike slutar jobba på onsdagen så jag hoppas jag kommer hinna. annars får han hjälpa mig och förhöra mig ;) stackarn!


eller hur ser min historiebok inbjudande ut? eller inte ^^

kommentarer
Postat av: Madde

Den där boken har vi med, den är ju jätte bra verkligen lättläst =) Inte för att man är sär eller så men den funkar för alla verkligen. =)

2008-11-12 @ 09:13:45
URL: http://maddeflodin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback