red is hot ;)

ja nu har jag precis packat mina väskor tills imorgon, japp du läste rätt, väskooor! plural. en till skolan och en till kvällen :) ska iväg och sova hos mike och jag kan bara inte packa lite så (A)

imorgon äre skola först och sen ska jag iväg och gymma en snabbis :) sen ska jag snabbt hem, blåsa mitt hår, byta väska och så äre bussfärd ut till mike. borde nog fylla på ipoden eller jag tar fan med marie claire tidningen! tar ju300 år att ta sig ut till bushen, haha. men de äre såååååå värt! :)

nu har jag precis målat mina naglar röda, sexigt värre ;) känns skönt att äntligen ha fixat dom. fyfan hur de såg ut tidigare^^ de ska vi inte ens tala om..



vad skulle man göra utan h&m?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback