sauuuuuna <3

jadu jag  har aldrig gillat bastu förr, men sen jag flyttade hit till en nyrenoverad bastu tillgägnlig varje dag så älskar jag de! superbra för min hud också tror jag faktiskt :) ska alldeles strax ner och sätta på den medans mike sover vidare. har den mellan 20.00-21.30 idag. lär ju välja bikini också ;) okej, men ska vara naken i en bastu men de är vinter och enda chansen att använda de fina bikinisarna man har så då tänker jag göra de !

efter vi kommit in igen ska jag få bli förhörd på biologin och senare ikv så tänker jag göra genteknik grejerna bäst jag kan och jag tänker skippa yogan imorgon och sätta mig och plugga de sista. + att jag hatar yoga ^^ haha.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback