smoothie forever and ever! <3

okej, jag är från och med nu helt förälskad och gift med smoothie! alltså jag har ju alltid gillat de om du inte visste de, men nu har jag smakat två nya idag från tropicana :) min favorit är banan och jordgubb för den är lagom söt och inte så himla tjock i konsistensen. den ser dock ut som jag vet inte vad xD men god som satan! den rekommenderar jag starkt!

Nu ska jag snart återvända till engelskan med de andra :) men just nu har jag ju egentligen håltimme och jag har inget att göra. glömde usb minnet i klassrummet så hämtar de senare eller så fixar jag de när jag kommer hem.


rekommenderas varmt! min favorit är banan & jordgubb :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback