snart tillbaka

ja nu är man hemma då :P mitt på dagen och ska snart tillbaka till skolan och ha biologi :) missar ju yogan IGEN men jag kan inte göra någt :/ jag prioriterar mina teorieämnen och jag vill inte förstöra mitt biologietyg för att gå på en yogalektion. visst nu har jag missat 3 veckor i rad, men jag har haft matte prov, biologi prov och nu dehär! de är så inte min dag idag :/ och ska plugga engelska när jag kommer hem också, så jag kan njuta av helgen :)

mike glömde din plånbok imorse också, eller man ska kanske säga inatt? eftersom allt innan kl 6 är natt xD så han ska komma och hämta den under min biologilektion. lär man springa hela vägen ner och upp igen , vågar inte försöka förklara hur han ska gå ;) ingen verkar hitta på vasa fast de är hur enkelt som helst. :)

aja, nu ska jag byta väska, värma mina frysna fötter och sen ska jag bege mig till skolan igen! hoppas din dag har varit bättre än min..

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback