söndag igen

nu vare söndag igen och helgen är snart slut :( men ju fortare tiden går, destu fortare kommer ju jullovet och nyår :) och närmare min 18 års dag. man ska ju alltid se livet från den ljusa sidan, haha :D

just nu sitter jag och glor på tv, har kollat lite på EMA' och på camp rock, lite töntig men den duger och jag tycker musiken är riktigt bra! hur töntigt de än låter ;) haha.  ska bara vara hemma idag, förens jag börjar jobba klockan 16.00 till 21:00.

ska alldeles strax ta och fixa mig och gå till ica och panta alla miljarder coca cola flaskor som står här nu, kommer nog bli lite godis känner jag på mig ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback