svackan som hette duga!

jag har kommti på varför jag inte ätit på sistonde och varför jag ständigt är ledsen typ :/ jag har kommit in i en rejäl svacka. i familjen och i skolan. och när de går fel går allt fel! kan jag inte kontrollera skolan, då har jag inget att kontrollera, kan jag inte göra bra ifrån mig i skolan, då är jag inget...

därför med maten och med annat, nä jag skär mig inte direkt^^ haha. sånt är töntigt och omoget men alltså jag begränsar min mat för de är något jag kan kontrollera. jag begränsar mina känslor för folk, för jag kan! inte för att jag vill.

vafan är de för fel ?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback