trevligt bemötande :)

nu när man kom hem möttes man av nya kicks tidningen, men klubbrabatt på min toning! gissa om jag ska köpa på tisdag när pengarna kommer? 79kr ist för 105kr. jag använder alltid Loreal's produkter, när de gäller hårfärg, för dom funkar superbra! jag använde dock h&m's egna när jag gör slingor :) (just min toning heter Casting Créme Gloss i färgen Blonde Ambré)

möttes även om rabattcheckar från h&m :) 10% på stickat, kanske blir något vem vet ? behöver iaf en till tjocktröja nu när minusgraderna kryper sig på en.



härfärgen finns i MASSA olika nyanser, min är den i mitten :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback