vad äre för fel ?

alltså nu är klockan halv 1, jag har varit uppe sen 8 och i full fart och jag fattar inte varför jag inte är trött? jag blir inte ens trött när jag tänker på att jag måste skippa min sovmorgon imorgon för att tvätta :/ och sen direkt efter skolan äre jobb. så imorgon äre full fart mellan 7 och 21!  och allt jag vill göra är att vara hemma och slappa! känns som att jag inte hann med så mkt sånt de här lovet och jag skulle nog behöva de. åka bort en helg, bort från allt i gävle är precis vad jag skulle behöva, sålänge mike åkte med då såklart ;) kanske jag inte ens behöver tillägga?

nä imorn är de upp till bevis om de nya sängkläderna jag fick på jysk inte blir samma som med förra! håll tummarna för mig för jag orkar fan inte byta en gång till.


något tips på hur man blir trött?


kommentarer
Postat av: Mike

det klassiska drick mjölk;D

2008-11-04 @ 01:49:09
URL: http://mre.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback