världens officiellt tråkigaste dag?

jadu, nu är jag så ruggigt trött på den här dagen. jag har inte gjort någonting. bara suttit hemma på arslet och känner mig tjock som en kossa. nu har jag jobbat sen klockan fyra och har drygt 2 timmar kvar. tror fan jag ska sluta, eftersom de här jobbet verkligen inte är för mig! inget jag trivs med och snart äre jul så pengarna kan jag nog överleva utan tills jag fyller om jag kämpar lite :) får se får se.

efter de här ska jag hem och panta mina flaskor^^ får jag mig en liten promenad, ska kolla om matilda vill ut och gå och annars så tar jag cykeln :) fick precis bekräftat av flickan att de är promenad på g ;) så blir mkt gnäll och efteråt välförtjänt tårta! muuuums. känner jag att jag behöver efter den här dagen och imorgon äre längsta dagen ever i skolan. aja, nu när jag blir själv sen så hinner jag kanske klart med loggboken som jag inte börjat på och engelskan är ju redan gjord. usch vad jag hatar att sova själv..

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback