vilken bajsig dag! :(

idag har inte varit min dag kan man väl säga. matteprovet gick bajs, läkerol grejen var supertråkig och de är så jääävöa kallt ute! vet att de är nå mer som är drygt idag men men, matteprovet fick mig att vilja gå och dö!

nu har mike och jag åkt hem och han är nu på ICA och handlar lite gott :) typ cola <3333 jag har blivit cola beroende, bajs jessica! sen ska vi kolla på idol och sen film, och jag har laddat ner max payne som jag vet att han vill se ;) mitt fina sätt att vara romantisk. what you see is what you get!

efter provet gick jag och Vanessa och käkade på nian :) pizza, usch vad jag är onyttig (A)


nian.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback