CAE hard core practice!

ja nu har jag precis haft ballet och vart och köpt mina nya jeeeeeeans (A) <3 i'm so inlove it's fuckin amazing ;) kommer tyvärr missa matten idag :/ hade behövt jobba en timme, men får göra de när jag kommer hem :) jag ska nämligen på CAE hard core practice i vasasalen klockan 15:30-17:00. det känns som att jag är i skolan till 5 typ varje dag^^ ¨

när det är slut ska jag hem och duscha och fixa mig lite granna och såklart då plugga lite matte :P på kvällen blire först ugly betty och sen pelican fallet på trean :) får spela in desperate så får se de sen iaf. Jag älskar julia roberts och det här är typ enda filmen med henne jag inte sett så =) hoppas bara mike vill se den också, annars får han göra de ändå ;) hahaha!  (6)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback