'cause it's friday afternoon

jaa, jag kom just hem och såklart så bloggar jag på en gång :) haha., töntig eller bra vettefan men de skiter jag helt i! har haft skola först och sen så ner på stan en snabbis med vanessa, jag köpte masken och "biljetter" till maskeraden :) fyfan vad de ska vli kul, ser fram emot de som fan.

sen var jag och kikade förbi punkt26, öppnar imorgon! hälsade på mike :) det har ju blivit sjukt snyggt där inne! vilken duktig pojk man har alltså ;) och nu kanske jag får träffa han lite mer! hehe :) kom dit och kolla imorgon, så sjukt snygga kläder, bl a ed hardy! my favorite <3

nu har jag precis varit och bokat tvätttid ikv och nu ska jag njuta av the hiiiiiiiiiiiills! :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback