flashback

gårdagen så var vi först och köpte lite godis och sånt, alltså jag MÅSTE sluta med de! men jag kan också stolt berätta att jag tog mig en japp och sen köpte jag mina vindruvor och har hållt mig till dom :) grattis jessica :)

efter det kollade vi på lite film. :) vi började kolla på get smart, men den var så sjukt dålig så vi la av efter halva :( jag som trodde den skulle bvara bra.. sen skulle vi kolla på mirrors, men den verkade ju ännu sämre! så vi tog mitt val ist, CAMP ROCK! :) och hörrejösses den var bra! precis som man förväntade sig (A) tycker bara lite synd om mike som fick sitta och titta på den med mig, du är bäst! :)


kommentarer
Postat av: jessica

HATAR att du är morgon pigg!! fan man ska sova bort hela dagen när de är helg!! haha! inte gå upp klockan 9 typ! omänsklig tid ffs på en helg! haha

2008-10-19 @ 20:17:12
URL: http://jessicamodd.blogg.se/
Postat av: Mike

HATAR att du är morgon pigg!! fan man ska sova bort hela dagen när de är helg!! haha! inte gå upp klockan 9 typ! omänsklig tid ffs på en helg! haha





skrev från fel!

2008-10-19 @ 20:17:50
URL: http://mre.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback