gissa om jag är duktig?

den här helgen har jag faktiskt låtit mike sova till cplänge varje morgon! och igår väckte jag han inte ens ;) grattis til mig :) jag klev upp runt halv 10 imorse och gick upp och kollade på makin' the movie på mtv, var om get smart som jag tyckte var sådär när jag såg den :P runt 11 så orkade jag inte kolla längre och gick in och började kittla mike, kan man vakna bättre tycker jag? men tydligen så kan man de ;) haha (6)

idag hade jag tänkt ta mig i kragen och göra lite matte, men vi får se hur de går med den saken :P ikv kommer matilda som vanligt hit och kollar på gossip girl klockan 19.00 :) myyyyyyyyyyyyyys <3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback