god morgon!

ja nu sitter man här igen på call-up och lyssnar ljudfiler :) såklart blev gårdagen mkt senare än planerat, låg uppe och pratade med nordan tills kl 4 och de var hon och jag som skulle upp tidigt! duktigt av oss att komma upp 20 i 9 så käkade vi frulle och pratade :) supermysigt! gårdagen var också hur kul som helst! gud, de lär så göras om! men någon annan får göra kladdkakan ida ;)

lyssnar just nu på gårdagens ljudfiler och de är 277 stycken! känns ju inte så hyperroligt och är bara 15% lyssnat än så länge, men jag ska ju jobba till 8 ikv ungefär. måste käka lunch på stan också, vet inte ens om jag har råd med de! :( får bli en macka och sen svält hela eftermiddagen. sen får jag äntligen träffa mike igen!

fan hade mkt hellre varit med honom, som planerat, men när pengar ringer på dörren då öppnar man fortare än fan!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback