ingenting!

idag efter skolan när jag och vanessa gick en sväng på stan köpte jag iingenting! duktigt av mig tycker jag. :) efter en stund mötte vi upp Matilda, btw så hittade jag världens finaste klänning på gina (A) jag kanske la undan den också (A) lala. vi var och spanade efter maskerad grejer :P vi ska nog gå på maskeraden i sjömanskyrkan nästa fredag, men man lär ju vara utklädd först ;D fundar på playmate, catwomen, sjuksköterska eller bara vara kllädd ruuuuuuggigt 80tal :D vad tycker du ?

kom alldeles nyss hem :) mini skoldag har varit som vanligt på torsdagar, dryg som fan! men snart äre lov, thank god! och gissa om jag har planer! :D

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback