lördag

i lördags vaknade jag hos mike, som du kasnek redan vet om du läst inlägget innan detta, och jaaa jag ska inte väcka dig så tidigt mike ;) men jag tycker inte 10 är tidigt! haha, (A)

efter att bara ha degat hela dan så fick jag skjuts hem av Mikes kompis som kom och hämtade oss :) man tackar :D  så jag åkte hem och stekte pannkakor! sen käkade jag de med glass, grädde och chokladsås! muuuuums, yes mitt nya liv verkar ju gå, hmm....bra, äh just nu orkar jag inte bry mig, jag låser in mig och svälter en vecka innan jag fyller 18 så blire bra! ;D

på kvällen skuttade jag iväg till matilda en stund :) åkte hem ganska tidigt för jag var så sjukt trött! venne varför men så kan de ju vara ibland.


tänk om man fick vakna sådär varje dag!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback