luuunch :)

äntligen äre snart lunch :) har lunch mellan 12:00-13:00. ska ta och gå på stan och lulla lite och kolla efter nå fina hårspännen :) och såklart käka någonting! men vad är en bra fråga. vad käkar man när man är pank som en kyrkråtta?

tar väl även mig en sväng in på h&m, gina tricot och cubus :) men jag tror att jag lämnar kortet uppe på jobbet den här ggn ;D annars kommer jag säkert köpa något jag egentligen inte har råd med, som de alltied blir! lite nackdelen med att både plugga och jobba mitt inne i stan! men skönt äre iaf, efterom man ofta inte har tid att ta shoppingdagar :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback