min perfekta dag!

idag började dagen på de bästa sättet möjligt! vaknade upp, konstigt nog, utvilad och brevid mike :) myspys kan man ju lungt påstå! även om han knappt kom upp ur sängen förens ett tag efter morgonpigga jessica! eller jag är inte morgonpigg, jag är bara inte morgontrött så jävla länge om jag bara går upp :D låter de rimligt?

i skolan hade vi asslappa lektioner och till lunch var man superduper nyttig, men det kompenserade man ju snabbt sen ^^ vem kunde ana? hade svenska och idrott :) så en relativt kort och härlig dag!

efter skolan kilade jag och vanessa och tränade på friskis och svettis, 5km direkt när vi kom dit, non stop! DUKTIGT BRUDAR ;) sen tränade vi lite sit-ups, armar och annat smått och gott innan vi vandrade vidare ner på stan :) Vi tog en fika på george's och pratade ett bra tag om allt mellan himmel och jord, eller okej fest och pojkar! ;D igen, vem kunde gissa? ;D såklart shoppade vi också! se nästa inlägg!



jessica nyttiga lunch ! Äpple, annanas och kycklingsallad, muuuuums!

kommentarer
Postat av: Anonym

vi var grymt duktiga på gymmen tycker jag, det får bli till en bra vana;)

2008-10-22 @ 22:40:12

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback