på onsdag, på onsdag!

på onsdag kommer jag åter igen kunna leva som en normal människa! hur fan överlever man utan internet? tycker det är ett under att jag sitter här än idag xD

Just nu har jag och matilda kollat på 3 nya One Tree Hill avsnitt, fyfaaaaan va bra den serien är, jävla psykonannys det finns alltså, tur att man aldrig ska ha barn säger jag bara! :) nu har jag precis fixat lite på matilda blogg. bytt header och fixat lite textfärger och rubriken :) matildas blogg

om du inte märkt har jag även fixat lite med mina inläggsrubriker, var så längesen jag kunde fixa med min blogg, men som sagt på onsdag så gåre igen :) då ska jag försöka fixa lite slideshow och sånt, får se om jag lyckas du :D


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback