plugga :/

Jag skulle ju egentligen, som du kanske vet, jobba till klockan 8 idag, men jag känner nu att jag verkligen måste plugga! jag har så himla mkt och jag känner att mina prioriteringar är helt fel just nu! skolan måste gå först, det lovade jag mig själv i sommras eftersom man liksom bara glider genom gymnasiet. visst jag är nöjd med mina betyg, men jag vet att jag kan prestera bättre arbeten och då vill jag göra de!  så nu blir de hem och plugga engelska tror jag, de allra viktigaste eftersom CAE provet är om  1½ månad! :S men förhoppningsvis skulle de få vara på vasa! =) de känns skönt så man slipper betala resa och vara borta en hel dag!



plugg, plugg, plugg, sen mike, mike, mike! gissa vilket som är bäst? ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback