populärmusik från vittula

ja, nu har man nyss läst lite ur boken vi läser i svenskan :) ska nämligen skriva loggbok :/ skittråkigt och boken är så jävla värdelös att jag snart torkar mig med den på toa!

nu har jag iaf startat med läxorna :) om en kvart ska jag och matilda kolla på Grey's anatomy  och sen ska jag nog läsa vidare så jag blir färdig med de här idag. sen innan jag somnar blir de nog läsa mer the pelican brief för jag orkar inte börja att skriva något. ska nog kolla på uppvärmningspappret också :') imorn ska jag skriva filmrapporten :)



kommentarer
Postat av: Erika

hahaha, vad jag skrattade när jag läste : "boken är så jävla värdelös att jag snart torkar mig med den på toa!" :D

2008-10-29 @ 21:28:52
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback