rast!

nu äre den näst sista rasten :) men kan ta lite då och då om de behövs så man dör ju inte, eller jo det gör man! även om man  hade haft 20 raster! eller kanske inte då. nu börjar de nog närma sig rekord på antal blogginlägg på en dag! känns ju väldigt spännande, jag har inge liv idag tack så mkt :P jag vill bara iväg och träffa mike :(

nä nu har jag börjat käka mitt äpple och nu ska jag sociala lite med Jessica och henns kiwi som sitter brevid :) nyttiga vi är idag måste jag säga :D


mums för gröna äpplen <3
jag har sammalagt ätit 2 gröna äpplen, 1 banan och 2 satsumas idag :) och inge godis! YES!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback