saturday all week long

fan att det inte kunde vara lördag hela veckan! gud vad skönt det skulle vara, just nu läntar jag bara tills jag fyller 18 eftersom livet ganska mkt står still innan dess. iaf för mig! vissa vet vad jag talar om :P haha,

igår sov mike här :) vi bastade,och gissa om jag ska boka bastun till min förfest när jag fyller år :) skitbra ljud kunde man få och får plats iaf 8 pers i bastun :) blir ju inte så många :P palla drama av folk man inte gillar fullt ut. de närmaste och käraste ska det vara!  nu ska snart jag och matilda ner och basta, mysigt myyyyyysigt.

jag har inga bilder eftersom de här är matildas dator och för de andra har jag inga nya bilder, som ska visas de vill säga :P hahaha!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback