Skoldags

Igår så var jag som vanligt I skolan :) hade en svenska lektion då jag skulle skriva en uppsats om svenska språkets utveckling och analysera detta ämnen, sugigt som bara den kan du ju förstå. Efter det drog vi ner till maten hela tjocka gänget och det var såklart smockat! Vi fick sitta inne i ett annat rum, typ mobboffer rummet där jag aldrig satt min fot för ens tror jag :P men aja, äcklig mat vare och sen gick vi vidare ner på stan och in på cubus :) jag hittade den mest chica jackan ever och en supersnygg väska! (se nästa inlägg) jag höll mig från jackan, p g a min tajta budget men väskan blev ett måste!


Vi skuttade vidare till ackes, bytte om och joggade ner till boulongern. Vi skulle ha danslektion ute och kläderna skulle bunkras. Lektionen var superrolig! Även om vi i slutet var både leriga, blöta och kalla. Men Hanna hade med sig fika och vi diskuterade och analyserade lektionen efteråt :) Hanna är verkligen en helt grymt bra lärare! Och snäll som bara den :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback