snorungar.

var nyss in på tjuvlyssnat.se, fy sjutton va dumma människor de finns! :D men gratis underhållning är ju aldrig fel. Det är som den där gången den två killar på typ 8 år började kaxa mot mig och matilda utanför ICA för att vi åkte utan hjälm.


Utanför ICA

Killarna: vart har ni hjälmarna då?

Matilda: ja men ring polisen då

Killarna: men min pappa kan klå er!
Jessica: Ja men hämta han då
Vi gick in i affären och började handla och helt plötsligt kommer killarna igen
Killarna: man ska ha hjälm när man åker moppe!
Jessica: men seriöst skaffa ett liv!
Killara: tänk om vi inte vill de då?

klockrent svar från pojkarna där tycker jag, fan va jag hatar små dryga ungar. sorry om du är en men sånt är ju livet ;D haha


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback