söndagen

jadu, vad hände igår?

matilda sov hos mig på lördagen så vaknade vi upp runt 12 (A) var ruggigt skönt att få sova ut :P hade ju vaknat astidigt dagen innan eftersom mike skulle spela match, men det vare SÅ VÄRT! :)

att göra söndag:
Städa rummet
Kolla på Gossip Girl
Planera färdigt idrottslektion
Promenad
Tvätttid 21-23

och jag hann med allt! haha. Matilda kom över runt 18.00 och så fixade vi vår uppvärmning till idrottslektionen och sen kollade vi på gossip girl! ja jag är helt kär i gossio girl och jag skulle fan döda för att få alla kläder dom har! muuuumma! sen så tog vi oss en promenad och sen blev det tvättning som bara den :) sen stog vi och strök och vek till klockan halv 1 ^^ men ruggigt roligt var de! nya traditionen känns de som ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback