tjena mittbena!

nu har jag precis duschat och blåst klart håret, i en fin mittbena! haha! jag passar verkligen inte i de heller, men jag ska göra mina flätor sen och då kommr de se bra ut :D precis som lauren conrad i the hills ska jag ha, så jag dedikerar dagens outfit till henne för hon är min stilikon och absolut en av de vackraste på jorden!

nu ska jag och matilda snart sätta igång locktången och börja locka håret :) har precis målat mina naglar jag också, svarta såklart ;) jag älskar de! känner mig helt tom om jag inte har svarta naglar , helt sjukt :)

nä nu ska jag locka håret på matilda och klä på mig kanske ?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback