todaaaay

imorse ringde ju larmet vid halv 6 då ^^ pigg man var ? näääää. men jag skulle som tur var inte upp (A) fick ju ligga kvar till halv 8, mkt mtk skönare. stackars Mike skulle upp och åka till jobbet, fyfan skulle aldrig palla ett jobb som är så tidigt! uscha, så nu ska jag gå runt och inte bara tycka synd om mig själv som har världens jobbigaste dag i skolan idag och även tycka lite synd om mike :) tänker ju ändå på han hela tiden (A) men de vet väl ni kasnke ;D hehe.

efter skolan blir det plugga till populationsekologiprovet imorgon :) mysigt ord de där hörredu. har biologi redovisning idag också. muntlig, jag och vanessa har faktiskt skrivit en ganska bra en tycker jag :) vi får se hur det går, ett mvg känns ändå ganska lååångt borta. jag tänkte ta igen det vid genetik och genteknik, som är min starka sida. hatar ekologi :P

någon mer än jag som tycker byggarbetare är sjukt sexiga? ;)  


sorry mike, men bilden är sjukt snygg och har ingen annan med byggkläder ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback