torsdag

sorry att jag inte uppdaterade igår, hade så mkt att göra med idrottslektionen och efteråt bar det hem för att vila upp mig och bli frisk. Är lite bättre idag, men kan fortfarande inte träna, men hoppas på att kunna vara med imorgon! :)

just nu sitter jag i skolan och ska snart kila vidare till historian, baaaajs! tror den är på 400 också :( så om jag inte överlever, älskar jag er alla! eller näe, men det lät bra :D

resten av dagen blir skoldag som vanligt :/ till klockan 17.00, vem älskar torsdagar? ;) sen ska jag ner på stan och kanske spendera mina allra sista kronor på en klänning som är så fiiiin! hoppas bara den finns kvar (Y) håll tummarna för mig! :)

senare ikv blire singstar hos matilda med lite klasskompisar tror jag :) efter middagen hos mormor såklart, men just nu vill jag bara ha fredag så jag får pussa sönder världens bästa kille!

kommentarer
Postat av: Mike

Snart ses vi! du är underbarast! <3 <3 <3

2008-10-16 @ 22:17:50
URL: http://mre.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback