torsdagen

Skrev ju några inlägg i skolan igår, men kom inget igår kväll som du vet :/ jag kan lova att uppdateringarna ska bli många och såklart varje dag! Igår så hade man ju skola som vanligt och sen bar de av hemåt. Väl hemma så kollade jag bara på tv och tog de lugnt :) kände att jag inte orkade plugga och eftersom de inte fanns nå specifikt så blev de bara sitta och lata sig.


På kvällen var det inge bra tv så jag tog och läste lite på the pelican brief, saknade Internet och önskade att jag inte behövde tråka själv. Skulle ju inte varit fel att få mysa kan man lugnt säga! tog en prommis med matilda också :D sexiga jävel ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback