valbo

jag, matilda & mamma kom hem alldels nyss och matilda kilade hem för att städa lite inför deras visning :) så nu bloggar jag här, ska snart bädda sängen och gå och boka en tvätttid så tidigt som möjligt. pratade med farmor idag så ska på stan och shoppa på torsdag :) ska bli kul, var superlängesen! :) jag älskar min farmor så jävla mkt, har varit där jättemkt hela mitt liv och t o m bott där ett tag :) <3

ikv kommer flickorna! baaaaaaaaaaastu :) skulle vilja hinna sy om min nya bikini innan men de hinner jag nog inte :P nu ska jag städa lite och fixa. sen längta tills mike ringer efter sin fika :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback