varför kan jag inte sluta gråta?

varför? den frågar ställer jag mig själv hela tiden! jag kan bara inte låta bli! minsta lilla grej som jag blir ledsen över får mig att börja gråta på en gång :( så blir hela dagen förstörd, alltså varje dag! jag är så jävla lycklig just nu det är de som jag inte förstår! jag har världens bästa vänner och världens bästa kille! jag har aldrig kunnat drömma om att ha så bra människor i mitt liv! det kanske är just de? på något sett känner jag att jag inte förtjänar det och jag vettefan vad jag håller på med! :S jag ska väl vara glad, och gud gissa om jag är! men jag är inte van med så mkt känslor! jag är inte van att vara så beroende av folk och bry mig så mkt om dom jag tycker om!

alla ni som finns i mitt liv, tack ni är mitt allt  <3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback