worst day ever..

Fyfan vilken bajsig dag jag hade igår. Började med att jag gick upp tidigt för att hinna blogga innan skolan, när jag kommer fram så var blogg.se nere tills klockan 10 så jag hade åkt in tidigt helt i onödan...

Detta följdes av en tråkig mattelektion och en seg svenskalektion. Idrotten var dock roligt, samba med christian :) sen massa skit och dagen slutar med att man måste plugga matte och skriva en biologiredovisning som jag inte äns förstår, bajs på biologi!


Dagen blev iaf lite räddad av Vanessas samtal :) snackade i närmare en timme, och nu vill jag bli 18 så himla mkt! Nu är det, på dagen, exakt 5 månader kvar! JIPPIE :D


kommentarer
Postat av: Erika

3 månader och 17 dagar här ;)

2008-10-02 @ 17:45:42
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: Vanessa

När du e 18 då blire party;)

2008-10-03 @ 15:37:36
URL: http://vanessaliberg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback