åhh....<3

gud vad jag älskar, älskar och ÄLSKAR vår nya dans. kom precis från danslektionen som var superrolig! Vi fick jättemkt beröm av Hanna och det känns ju alltid bra (Y) den är iaf så jävla fin så jag dör :)

igår så var jag och vanessa på exkursion i harskär^^ altlså hade man filmat oss hade de blivit årets humorfilm^^ vi stod där med balja och sil i vattnet och plockade botten djur, haha, två blondiner i all sin prakt ;D hahahahah! japp, vi stod i vattnet med så jävla snygga vadarbyxor. du vet sånna där snygga gummistövlar med galonbyxor på som går upp till över tuttarna? senaste modet vettu! skulle vilja sätta ut bilderna, men dom ligger på mobilen så dom kommer väl på bdb efter helgen om jag har tur. sen när vi var tillbaka i skolan så hade de ju låst grindarna! xD så vi fick krypa under! mitt inne i stan typ. vi är ju bara föööööör bra! xD dagens skämt. orkar inte berätta allt annat roligt som hände men kul vare, i ur och skur.  
naturbrudar? nääää, inte direkt då ^^

kommentarer
Postat av: Vanessa

shit va kul vi hade , vadå inte naturbrudar klart vi är;D

2008-09-19 @ 18:03:00
URL: http://vanessaliberg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback