för jag vill ha fredag nu!!!

gud vad jag vill ha fredag nu! då blire helg, power of sound på kvällen och sen om de inte kunde bli bättre så blir man upphämtad av miiiiike, så bättre blir de! :) så jävla stolt ska jag säga dig! ;)

just nu sitter jag i skolan och väntar på att min håltimme ska ta slut och idrotten ska börja, så nu sitter jag och matilda här och ska plugga på historian men de ser vi ju hur de går med^^ idag ska jag bara hem och ha en hel plugg dag :) måste göra klart MINST halva historieuppgiften, nu när jag skrivit det här måste jag verkligen göra de. håll tummarna för mig (Y) sen tänkte jag ta mig en varm och lång dusch, krypa ner i min stora säng och glo top model.

jag vill se nya oth avsnittet och nya the hills också såklart! fan vad jag hatar att inte ha internet! bojkotta glocalnet!
så som ni ser blir min dag inte så värst rolig :/ får se vad jag lagar för mat. får göra lite eget kvällsmys, även om de hade varit mysigare och jag hade fått ha min snygging där ;D men vad ska man göra? life's a bitch, men atm äre ändå så jävla bra att jag vet inte vad jag ska ta mig till! :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback