första natten!

yesbox, nu är man hemma igen :) och skriver mkt troligen de sista inläggen från huset :) ikväll ska vi nämligen sova i lägeneheten! första natten, jag och matilda ska inviga min nya säng och mitt rum kommer vara helt klart ikv. nu sitter jag och packar ihop de sista grejerna, och gud ska veta att jag har alldels för mkt småsaker^^ fyfan.

jag och mamma fick ju ihop min fina bokhylla förr så den är nu i mitt rum! och fyfasen va snyggt det blir! :) (se bild) nu ska jag alldels strax käka en pan pizza, sen kommer matilda och vi ska invänta mamma och thomas så vi kan åka sista vändan med grejer. hade velat fått med mig allt de sista på en gång, men venne om de går :/ hoppas!

jag tänker på dig dygnet runt! och lite till (A)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback