längesen, jag vet!

har ju som sagt inte internet, tack vare fitt glocalnet! :@ HATA! iaf, nu sitter jag i skolan och har precis haft dans. var ganska skönt men kunde såklart inte koncentrera mig! :( hoppas de blir bätter i veckan...

i helgen var jag på insparken :) jag och matilda, ofc! vi åkte runt 21:00 och kom hem med 07:50 bussen från stan dan därpå! xD mkt trevlig kväll, var det iaf just dåå, emn såklart håller de aldrig länge. blir jämt massa skit efter sånt där men det var iaf kul och nu har jag så mkt blåmärken att jag tror jag döööör. stort på foten(lyckat jessica), flera på knät, som btw är svullet :( , 4 skavsår av korsetten och fyfan va dom gör ont :/ men det är saker man får leva med! 

orkar inte skriva om resten av helgen. har sån jävla bloggabstinens hela tiden så jag döör! xD ja jag är en tönt och ja jag gillar läget! ;)

dagens visdomsord: what does not kill you, makes you stronger <3

 


kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte du att korsett är något man har UNDER typ klänningar och så ? Annars ser man slampig ut :)

2008-09-15 @ 18:17:28
Postat av: jessica

jasså ? gud va jag bryr mig om din åsikt, eller inte. bara för att du har typ 65AA, tönt.

2008-09-16 @ 10:12:34
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback