power of sound, soon to be done ;)

jaaaaaaaaaaaam ikväll äre power of sound och som jag har längtat! :) ska bli så sjukt roligt och idag bestämde vi även att Vanessa ska med ikv. hon kommer dock lite senare. blir förfest med fix jag och matilda, sen blire paaarty! 
efter det kommer mike och möter upp oss och sen bär de av hemmåt :) eller okej, det blir väl en sväng på mcdonalds innan (A) och jag och matilda har faktiskt inte ätit en meny där sen valbo, som vi sa! :D

GRATTIS TILL OSS!

näe nu ska vi kila iväg :) ska iväg och köpa schweppes(stavas de va?) och sen ska jag jem och duscha, sen börjar föfesten =)

kommentarer
Postat av: Mike

Står för ekkel donken jag! få se om de blidde taxi;D de märker ni! have fun tonight! <3

2008-09-19 @ 19:59:41
URL: http://mre.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback